Sähläten vai suunnitellen? Näin teet tavoitteellista markkinointia

Sähläten vai suunnitellen? Näin teet tavoitteellista markkinointia

Menikö markkinointiviestintä kevätkaudella sählätessä, ilman suunnitelmia ja tavoitteita? Tarkastelemme tässä Viestintätoimisto Aivelan Aino Pajukankaan kanssa olennaisia asioita, jotka kuuluvat jokaisen ohjelmistoyrityksen strategiseen markkinointiin.

Tämä sisältö on salasanasuojattu

Tämä materiaali on tarkoitettu vain yhdistyksemme jäsenille. Nähdäksesi tämän materiaalin, syötä salasanasi.

Onko salasanasi hukassa? Ota yhteyttä: toimisto@ohjelmistoebusiness.fi

Katso myös nämä

Näin onnistut ICT-myyjän palkkaamisessa

Keskustelemme ICT-myyjän palkkaamisen hauskuudesta ja haasteista ohjelmistoalalla eritoten pk-yrityksen näkökulmasta. Vertailemme kahta eri rekrytointimallia eli myyjän palkkaamista suoraan ja rekrykoulutuksen avulla. Opit, mitkä ovat rekrytointiprosessin tärkeimmät seikat niin palkkaavan yrityksen kuin myyjän näkökulmasta.
Katso lisää >